33 günlük oldu oğlum bir hafta öncesine kadar gazıyla birlikte kakasını da yapıyordu, neredeyse her bezinde az da olsa oluyordu. Bir hafta önce gaz için biogia damla aldım kullanmaya başladıktan sonra kakasını gün aşırı yapmaya başladı, dün bıraktım ama en son kakasını dün sabah yapmıştı. Bugün yapmadı. Çişini yapıyor onda sıkıntı yok ama bu kaka olayı normal mi, Damla’dan kaynaklı mı bilemedim yada acaba doymuyor mu 🤷🏼♀️