Betultss Merhaba sevgili anneler. Geçen gün bimde berk markalı emziren anne çayı satılıyordu. İçinde rezene, ısırgan otu ve papatya var. Ben sanki içtiğim zaman gögüslerimin dolduğunu hissediyorum. Başka kullanıp da memnun kalan oldu mu ?
Funda11 Betultss evet bende kullanıyorum gercekten sütümde artış oldu fiyatıda çok iyiydi tekrar alacağım içinde papatyada oldugu için ayrıca biraz rahatlatıyor
Betultss Funda11 ben sanki papatyanın bebeğimi de rahatlattığını düşünmeye başladım. İçtiğim geceler bebeğimin uykusu daha az bölünüyor
Ummhnsmt Betultss sadece papatya içmekte iyi gelebilir o zaman saat kaç gibi içiyordunuz günde bir fincan mı
Funda11 Betultss evet bende öyle düşünüyorum kızım 1 haftadır 2 saatte bir uyanmak yerine 4 saatte bir uyanıyor bide evimizde çok sıcak sıcaktan da uyuyamadıgı zaman da oldu diye düşünüyorum
Betultss Ummhnsmt içinden çıkan bir tane çayı paketini açıp demliyorum paketi alüminyum olduğu için içime sinmiyor. Saat 9 gibi içiyorum üstüne de yatmadan bir bardak su. Sabaha kadar gögüslerim dolu kalıyor
Fasulyeninannesi Betultss ben kullandım canım gördükçe alırım faydasinin da olduğunu düşünüyorum hafif güzel bir cay
Funda11 Betultss ben her gittiğimde görüyordum ama tek rezene kullanıyordum arada bi eşim gttiğinde görüp almıştı
Rukiyenurasaf Bende almayı dusunmustum şuan hiç emzirmiyorum mama ile besleniyoruz faydası olurmu acbaa emzirmeyi çok istiyorum ama hiç sütüm yok 😔
Betultss Rukiyenurasaf sütü azalanlar için rekolac diye bi takviye var onu çok öneriyorlar aslında. İnstagram hesaplarına bakın isterseniz bi. Bu çayların o kadar baskın işe yarayacağını sanmıyorum. Önce bi sütünüzü getirin sonra bunlarla artar inş :)
Rukiyenurasaf Funda11 aynen denicem inşallah tekrar gelir sütüm bende emziririm bebeğimi.O kadar çok üzülüyorum ki bebeğimi mama ile beslediğini gören herkes sütün yokmu neden mama veriyosun neden emzirmiyorum diye laflar duymaktan yoruldum artık 😔🤦💁
Funda11 Rukiyenurasaf insanlara bakmayın iyi huy edinmişler sütün yokmu lafını yoksa yok napalım yani emmiyo diye aç mı kalsın tabiki mama vereceksin Allahım ya deneyin yinede inşallah olur canım