Iyi geceler kızlar 2 ay önce doğum yaptım spiral takmak için iki defa hastaneye gittim enfeksiyon olduğu için takmadılar son gittiğimde mantar var dediler emzirdigim için başka yöntemde kullanamıyorum doktor fitil yazdı sadece fitille geçer mi spiral takmak acıtıyor mu bilginiz var mı