Metee29 Kızlar bugün bebegimin gözü kanlanmıştı 3 4 gündürde sürekli ovalıyordu uyuyup uyandıktan sonra farkettimki gözleri çapaklanmış küçülmüş ve şişmiş. Mikrop mu kaptı yoksa ne yapmalıyım arpacık felan mı oldu nedir acaba doktora mı götürsem?
Gizemre Metee29 sütünü sakın sürme daha kötü yapar doktor damla versin bizdede olmuştu o şekilde geçti
Melihaa Sütümle silmiştim doktorumuz baya kızmıştı nerden buluyorsunuz böyle şeyleri diye aslında iyi geldiğini düşündüm ama tekrarlamadım cezvede pamuğu kaynatıp ılıyınca içtem dışa hafifçe silin birde ellerinizi iyice yıkayıp göz masajı yapabilirsiniz
Ertugrulunannesi doktora götürün tabiki evde kendiniz bisey uygulayıp daha çok kötüye gitmesin doktor kontrolü iyidir
EfeD30 Süt sürmeyin sakın doktor damla veriyo ve bir günde geciyo süt bi jse yaramiyo bebegim ilk dogdugunda gozu o sekilde olmustu kimisi goturme ilactan daha iyidir anne sutu dedi kimisi cayla sil dedi hepsi faydasiz o 1 hafta cekti benim cocugum götürme diyenler yuzunden. Gittim ve damlayla bi günde gecmisti