Ftmaasya yigitinannesi06 cnm bende aptamil kullandım ve bebeğim kabız oldu hic güzel bir mama değil bence
Hemanjiomluminik yigitinannesi06 benimde oğlum aptamille kabız oldu biz hipp combiotik geçtik mamayı değiştirin derim
Hemanjiomluminik yigitinannesi06 başka mamayada geçsen sabah akşam 1 çay kaşığı zeytinyağı mamasına koy. Biz artık son çare yapamadı diye fitil koyduk öyle yaptı mamayıda değiştirdik.
yigitinannesi06 Ftmaasya bıraktıktan sonra mı düzeldi bebeğiniz benimde kabız oldu oğlum kaç gündür çekiyoruz
Rumeysa-Y yigitinannesi06 benim bebeğimde 3 aylıktı kabizini bir türlü önleyemedim kayısı suyu kaynatıp verdim hiçte bir şey olmuyor canım tabi ki bende araştırıp verdim bı sakıncası yokmuş şimdi benim bebik 6.aya girecek bile 🤗
yigitinannesi06 Rumeysa-Y ya eğer gecmezse yapıcam mecburen uyarılarak yaptıgı zaman bı kezde tebellik oluşacak
Asafinannesi Merabalr bayanlar benim oglum da 1 aylik ama hic kilo almamis doktor mama takviyesi dedi ama kabizliktam korkuyorum sizce ne yapmam gerekiyo