Ftmglksmc Kızlar trendyolda toparlayıcı tayt var fiyatıda çok uygun geldi 35₺ alıp kullanan ve faydasını gören oldumu alıp almamakta kararsız kaldımm düzenli kullanımda kilo verdirtiyormuş🤷🏻♀️
Aysegul1910 Ftmglksmc ben aldım 2 ay oldu kilom aynı ama sıkılaştım sanki gören herkes toparlanmışsın diyor
Tubali Ftmglksmc ben kilo verdim ama hiç korse kullanmadım göbek kaldı😁. Göbeğimin erimesi için alayım mı diye düşünüyorum bende 🤔
Rabiabebek12 Tubali aynen bende göbek icin korse kullaniyorum ama ama surekli degil e haliyle gorbekte kaldi tabi