AslhanDivarc Gulsen-mira76 ne güzel ya benim kızım da 23 aylık konuşmuyor. Bence istemiyor. Tekrar etme çabası bile yok. Düşünün gün içinde anne kelimesini ne kadar tekrar ediyoruz ama anne bile demiyor.internetten araştırdığımda çok ısrarcı olmayın ters tepebilir anlamında biseyler yazıyordu bende o yüzden çok üstelemedim
AslhanDivarc Gulsen-mira76 yapmıyorum zaten de şuan muhtemelen 2 yaş sıkıntısında herseyde bağırıyor çığlık çığlığayız nasıl olucak bilmiyorum yani
AslhanDivarc Gulsen-mira76 bide kardeşi oldu. Sinir krizi geciricez heralde yakında.bi konuşabilse rahatlıcak gibi hissesiyorum
GoGirl Aylin tum cocuklar 25 ve uzeri degildir.kimi hic konusmuyor 3 yasindan snr konusuyor.14 kelime oldugu icin bence bir gerilik yok.onun soyledigi kelimelere siz acarak genisleterek ona tekrar soyleyin.elma diyorsa evet bu bir kirmizi elma gibi
Aylin Mery12 evet bir hayli açıldı ama psikiyatri yaşıtlarına göre biraz düşük oldugunu zamanla açılacağını söyledi
Mery12 Aylin cok sevindim insallah cok daha iyi olacaktir..herhangi bir destek ozel egitim vs gibi birsey aldinizmi acaba? Psikiyatri dr undab bahsetmistiniz ona niye gittiniz konusma icin mi
Aylin Thesra evet konuşma için götürdüm ama gerilik olmadıgını soyledı hayır destek almadık ben tüm günümü konusmasına adadım dıyebılırız 😂