elifimmmt Bol bol sıvı tüketin, ben hep su şişemle geziyorum. Humana anne çayı (still-tea) içebilirsiniz. Bol tahin helvası, komposto ve yeşillik (özellikle yeşil soğan) öneririm. Bestlac damla da deneyin tabii.
Umarım artacaktır. 🙏🏻🤲🏻❤ Artmazsa da lütfen kendinizi üzmeyin, günümüzde mamalar da anne sütüne çok yakın, mamayla büyüyen bebekler de sağlıklı ve mutlular. 🙏🏻