Alisa58 doktorunuza ısrarla sormuşsunuz ve zarar vermez demiş. Tıp fakültesinden mezun değil buradaki hiçbir anne. Doktorunuzu dinleyin, bir yan etki görürseniz içinize sinmezse o vakit doktorunuza tekrar danışırsınız. Bebeğiniz nöbet de geçirmiş. Doktorlar bu işi yapabilmek için yıllarını harcıyor. Hiçbirimiz onlardan iyi bilemeyiz. Kullanın, belki de çok faydasını göreceksiniz. Allah yardımcınız olsun🥰