Kızım 8 ayını geçti.beslenmesi şu şekilde .sabah 6 gibi uyanıyor bi 5-6 dakika beni emiyor , sonra tekrar yatagına koyuyorum , uyandığında kahvaltı veriyorum , öglen önce 100 - 120 cc devam sütü + 1 çay bardağı kadar ek gıda , ara öğünde sağım yapıyorum 60-70 cc birsey cikiyor + biraz yogurt veriyorum , son olarak aksam buzlukta sagdigim sütlerden 100 cc veriyorum + ek gıda.bu sekilde bakinca günlük 500 cc anne sütü + devam sütü durumunu dolduramıyorum gibi.öglen devam sütünü fazla vermeye calistim bir kac defa almadi.aksamda ayni sekilde buzluktan çikardigim anne sütünü biraz fazla vereyim dedim kac defa artani döktük.bu 500 ml olayı kafami kurcaliyor.ek gidayi az ve sonrasinda vermeme ragmen düzeltemedim 🤨