Kızlar doğum kontrol hapı kullanıyorum devamlı bu ay düzensiz kullandığım için biraktm yani 8 9 tane ictm ama saatinde icemedim şimdi ise ufak ufak Kanamam var bu normal mi başına gelen oldu mu adetime 15 gün var yerleşme kanaması mi yoksa bilemedim lütfen yardimmmmm