Aminederen ilk zamanlar sarılığı geçene kadar bizde doktorumuzun bilgisi dahilinde 30 cc mama veriyoduk ama emzirmeyi kesmedim sarılık riski ortadan kalkınca sadece anne sütüne döndük şimdi 4 aylık kızım sütümle doymadığı için Arada mama veriyoruz yine