yavrusununannesii 2 aylık oğlum karaciğer enzimleri yüksek cıktı sarılıkta var zaten nasıl düşer ne yapmam gerek niye yükseliyor bilgisi olan var mı rica etsem
Hafsa_islam yavrusununannesii merhaba bnmde miniğim de vardı karaciğer enzimleri değeri yüksek çıkıyordu 2 ay ara ile takipe aldı doktorum sonra kendiliğinden düşüşe geçti biz bir şey yapmadik yenide sizde ihmal etmeyin geçmiş olsun…
ElifEslem yavrusununannesii Bizde de vardı 1 aylıkken 2 hafta sonra gelin tekrar tahlil alalım değişti düşmüştü ilaç falan kullanmadık
Mom8 yavrusununannesii sarılık kaynaklı olabilir mi? Karaciğer enzimlerinin yüksekliği bir çok şeyden olabilir. Sindirim problemi kas problemi gibi… ama bebeklik dönemi için bilemiyorum.Genelde bir kaç hafta sonra testi tekrarlarlar. İnşallah bir daha ki test de düşmüş olur. Geçmiş olsun