Oğlum 11 aylık çok gazlı ve kolik bir bebekti.. devamlı şiddetli şekilde kusması vardı.. 4 ayda gaviskon toz başladı doktorumuz. 6 ayda kilo alımı durdu doktorumuz çocuk gastrolojiye yönlendirdi.. istanbul zeynep kamil eğitim araştırma hastanesi gittik.. testler yapıldı alerji testi de yapıldı yumurta alerjisi çıktı. Yemekten önce molitium şurup yemekten sonra da gaviskon veriyorum 3 öyün.. bir tane alerji damlası ekledi doktor.. yumurta alerjisi ve reflüsü var. Lütfen bebeği yumurta alerjisi olan anneler yardım edin. Ne yediriyorsunuz. Siz yumurta diyeti yapıyor musunuz..