Berinimmmmm geçen nohut yahnisi yaptm bebek alissn dediler yemez olaydm kıvrandi yavrum gözümün önünde. Sürekli et yemekten gına geldi protein olsn diye yiyorum ama bu sefer de hem ben kilo alıyorum hem kolesterol çıkacak diye korkuorm. 3 4 ay daha dişimizi sıkacaz galiba