11 buçuk aylık kızım babasını yabancı gibi görüyor sanırım kucağına verdiğimde ağlıyor . Gitmek istemiyor . Yanında durmak istemiyor. Ben varken iyi bıraktığımda ağlıyor . Her zaman diyorum ki günde bi yarım saatini ayır oyna konuş gezdir kucakla en azından bi 10 dk .. ona böyle söylediğimde Çılgına dönüyor Sinirden .’’ilgilenmiyor muymuş‘’!!!!!!! Sizce haksız mıyım. Tv nin karşısına geçiyor ben mutfağı toplarken çocuk orda tek başına bişeylerle oynuyor sadece gözetmen gibi bekliyor ben bitirene kadar işimi . Bu ! ha öpüp koklamaya gelince can ciğer . Ondan sonra morali bozuluyor çocuk böyle yapınca .