Kızlar merhabalar :) çoğu annemiz kilolarından şikayetçi emzirme de olunca diyet yapmaya korkuyor insan. Benim bebeğim 7.5 aylık. Bi hafta önce diyetisyene gittim. Ve bir haftada üç kilo verdim sütüm de arttı. 72 kiloydum ve bugün 69 oldum çok mutlu oldum. Leslie ve diyet ile gidiyor kilolar. Size tavsiyem diyetisyene gidin uzman eşliğinde kilo verin gerçekten işe yarıyor iyi akşamlar herkese :))