Balteknem benim derin dondurucuya koyup çıkardığım da var ama çok yağlı olduğu için tadı biraz farklı geldi bir kaç kez kullandık bir daha vermedik. 3 saate bir iki memeyi de sağıyorum normal dolap a koyuyorum 3 gün durabiliyor sagdigim süt leri de eskiden yeniye diziyorum kızım 3 saate 100 cc veya 120 cc içtiği için çabuk tüketiyor. Çıkardığım sutleri de ilik su da iliyana kadar isitiyirum . Bu yuzden biraz mesakatli oluyor acıkınca hemen süt istiyor ama uyanıkken emmek istemiyor malesef ama bu şekilde yapıyorum