Merhaba hanımlar. İstanbulda ikamet ediyorum fakat şuan farklı bir ildeyim. Kızımın 12 aylık aşı dönemi geldi. Acaba buradaki sağlık ocağı bu aşıyı yapar mı diye tereddütteyim. Ancak yarın sağlık ocağına sorabilirim eğer bileniniz varsa bir aydınlatın rica edicem olmaz ise bu gece yola çıkmayı düşünüyoruz. Teşekkürler.