Merhaba anneler. 1 aylık kızım var ama hiç uyumuyor niye bilmiyorum hastaneye de gittik Bi sıkıntı var mı dye ama hiç bir sey yok gayet huzurlu bebek dedi ama nye uyumuyo Bi türlü anlamadım. Yarım saat uyuyor kalkıyor halbuki yeni doğmuş uyuması lazım.. Benim gibi olanlar var mı varsa neler yapıyolar yoksa gerçekten kafayı yicemm cok bunaldım. 🤦♀️😔