Kızlar 2 farklı gece bu durumu yaşadım. Saat 11 de oğlumun bezini değiştirdim hatta yenisini takarken çişini yaptı. Sonra uyudu. Derin uykuya geçti. Gece 2 de beslendi uykusunda. 4 te beslemeden önce bezini bi açtım. Ya çok az çiş yapmış ya yapmamış kuru gibi. Canbebe deneme kullanıyorum ıslaklı kgöstergesi yok. Sabah bezi çişliydi. Gün içinde de 4-5 kez çişli bez alıyorum hatta değiştirirken huyudur yapıyor. Ama çok rahatsız oldum. Küçük bebek neden yapmadı o kadar saat. Derin uykuda diye mi acaba?
Ama diğer gecelerde nasıl yapıyor o zaman 😞 bir sorun mu var acaba..