Mom4775 Kızım 13.5 aylık. Denize gideceğiz. Ona göre simit var mı yoksa büyük çocuklar için mi var bilginiz var mı? Mayo bez de mayonun altına giyince bir beden büyük mayo mu almalıyım? Teşekkürler 🙏🏼
VERA19 Mom4775 Bebekler içinde simit var en küçük boyu ona göre alırsanız kullanabilirsiniz.Benim kızım 7 buçuk aylık şimdiden kullanıyoruz.Mayo bezi de aynen bez numarasından bir numara daha büyük kullanıyorum,şimdiye kadar bir sorun yaşamadık🐞
Zeyno111 Mom4775 Boyun simitleri mevcut şişme botları da var. Mayo bez üzerinde genelde kg olarak yazıyor bebeğinizin kilosuna bakarak karar verebilirsiniz
Mom4775 VERA19 çook teşekkürler. Mayoyu büyük mü aldınız peki bez haricinde yoksa sadece bezle mi giriyor?
VERA19 Mom4775 Ne demek rica ederim💛Mayo hediye geldi bir beden büyük ama kalıptan kalıba değişiyor direkt büyük alın diyemem,kalıbına baksanız iyi olur.Mayo yokken birkaç kere yalnızca mayo bez ile yüzdüğü de oldu😅
Mom4775 Zeyno111 mayo bez aldım da üzerine mayo giydirince mayosunu bir beden büyük mü almalıyım onu sormak istemiştim.
Zeyno111 Mom4775 Anladım canım ben mayosunu denemedim daha yeni geldi Yıkadım attım bavula 😂Şortu ama olabiliyor mayo bezler normal bağlama bezler gibi fazlalığı yok