Bho Arkadaşlar merhaba iğne bulunmuyormuş izmir medikal park hastahanesi civarında oturanınız varsa elimde 6lık oksopar iğne var ihtiyacı olana hastahanenin önünde buluşup verebilirim.
Benimoykum Bho ay bı ara bende çok zor buluyordum yazdım burdan o zamanlar ihtiyacı olan biri çıkmamıştı clexcann 400 vardı elimde 5 kutu çöpe atmak zorunda kaldım eczane almamıştı
Elifffyvz- Bho inşallah 🤲🏻Üste çıkabilmesi için yazıyorum ihtiyacım yok aslında🤗 benim de elimde enox var 5tane kadar.ama ben karsta oturuyorum 🙈
Benimoykum Bho 2020 ydi canım baya sakladım 6 ay falan sonra taşınma işi çıkınca peşimden getiremedim ben 2018 de kullanıyordum 40. Haftaya kadar iğne vermişti doktor 37 de doğum yapınca elimde kamisti
Bho Benimoykum nasibi yokmuş kimsenin ses çıkmassa burda kimseden doktoruma götürücem bende o versin bir gebesine