Anneveoglu Ben ince penye 0 kollu zibin. Yine ince penye alt ust uzun kollu takim giydiriyorum. Coraplarini dogdugundan beri çıkarmadım. 4 aylik bu arada. Coraplarini çıkartamam üşür hemen. Benimkide ayaklariyla ustunu aciyor hatta cozum olarak karnina ayri ayaklarina ayri ortu örtüyorum ki üstünü ben uyurken acinca göğsü üşümesin hasta olmasin diye
Ama gunduzleri kisa kollu giydiriyorum bazen altini çıkartıyorum coraplarini hava alsin diye ama gece evim serin oluyot