Arkadaşlar merhaba. Doğum yaptıktan sonra feci meme yaraları ve kanamaları ile uğraştım. Öyle ki, normal doğum esnasında gıkı çıkmayan ben emzirirken feryat ediyor ağlıyordum. Yavrum sürekli kan yutuyordu. Ve ne yapsam ne kullansam bu derdime çare olmadı ilk 4 ay. Sonrasında annemin yaptığı bir krem beni kurtardı. Google’dan BALMUMLU ZEYTİNYAĞLI KREM diye aratırsanız tarifini bulacaksınızdır. İnternetteki tarifinde lavanta yağı da var , biz bebek emdiği için kullanmadık. Bu dertten çok çeken ve sürekli çare arayan biri olarak belki birinin şifa bulup keyifle emzirmesine vesile olurum diye düşünerek paylaşmak istedim.