Oyku1801 Benim bebeğim de sağ tarafı çok seviyor, sol tarafı pek sevmiyor. Bir ara ağlıyordu, hiç almıyordu. Ben de farklı pozisyonlar deneyerek mutlaka emziriyordum. Şimdi maşallah diyeyim alıştı. Sağ tarafı yine daha çok seviyor ama en azından reddetmiyor.