Babe Gonja biz de 15 degerle 1 gece yattik 12 ye dusunce cikisimizi yaptilar.Kesinlikle 2 saatte bir besleyin emiyorsa meme, emmiyorsa mama.Gecmis olsun🌸
Rzgr Gonja oglumun uzayan sariligi vardi. 4. Aya kadar 2 saatte 1 emzirdim. Gece de kaldirip emzirmeye calisin. Gecmis olsun.
FerahKuzum Hergün banyo yapmalı. Sarılık cilt yoluyla atılan bir hasyalıkmış o yüzdenndoktormız önermişti faydasnı gördüm. Ayrıca güneş ışığında yatırdım kızımı ve tabki anne sütü…
zehraaaa123 Rzgr sarilik oldugunu sadece cildinden mi anliyoruz? ilk kontrolunde sarılık cikmadi bebegimin ama simdi olup olmadigini nasil anlayacagim bilemiyorum
Minikhayat_1 @Gonja benim bebeğim de sarılık olmuştu 20 ile yatmıştı 9 ile geri çıkmıştı çok şükür doktorum bana emzir sonra mama ver annesütü mama devam ettim hep çok şükür atlattık 2 saatte 1 emzir ama ver geçer inşallah
Hlydnz 16 ile fototerapi aldık bol bol emzirin çok uyuyordu bebeğim uyandırıp 2saatte 1 emziriyordum uyanamadığında sağıp biberonla veriyordum ama memeden hiç ayırmadm biberonu gece çok yorgun olunca verdim memeden kopmasn emzirmekten başka yapacak bir şey yok
Rzgr Gonja ayaklarinin altini gidikliyordum. Birde memeyi yanaklarina dudaklarina suruyordum sıkip sutu dudaklarina akitiyordum biraz. Tam uyanmasada sorun olmaz uyurken emecektir bir süre sonra. Gecmis olsun. Endise etmeyin gecici bir surec😊
Admsmyrgktg Gonja aynı durumdayım bizde de sarılık var emzirin diyorlar ama sürekli uyuyor uyandırmaktalar çok zorlanıyorum hatta uyandıramıyorum. Gerçkten inşllh biran önce geçer biter çok zor
Rzgr zehraaaa123 soyle anladik. Bizde hastaneden ciktik hic bir anormal durum yoktu. 4. Gun oglumun yüzu ve gozlerinin beyaz kisimlari sararmaya basladi. Boyle karasari bir renk. Bastirdiginizda beyaz oluyor birakinca o sari rengi aliyor. Zaten o renk degisiminden anliyorsunuz. Ertesi gun butun vucudu sarardi. Doktora goturduk ama cok yuksek cikmadi. Genellikle dogduktan 3 4 gun sonra sarilik varsa cikiyor.
zehraaaa123 Rzgr anladim, tesekkur ederim. biz 18 gunluk olduk,doktor kontrolumuz birinci ay dolunca. ben de tedirgin oluyorum ya sarılık olduysa da anlamiyorsam diye.
Ataninannesi35 Gonja biz 19 ’la hastaneye yattık anne sütü yetersiz kaldığı için mama takviyesine başladık o şekilde 1. Ay sonunda tamamen bitti
Minikhayat_1 @Gonja doktorum bana 100 cc yap ne kadar içerse içsin demişti hep öyle yapıyordum evet hemen emzirdikten sonra mamayı veriyordum sütümde yeterli değildi zaten mamayıda kabul ediyordu etmediği zamanlarda yarım saat 1 saat sonra veriyordum bende aptamil kullanıyordum fakat bebeğine yaramadı boğazında hırıltı yaptı hep kusuyordu bide kabız yaptı hipp e geçtim şuan hala onu kullanıyorum çok memnunum