Mhulya011
beş altı güne kadar kaka yapmaması, ıkınması, gaz sancısı çekmesi çok normal. Kakasını yapmadan kabız olup olmadığını anlayamazsınız🤷🏻♀️ Katı bir şekilde ve ufak top top yapıyorsa kabız demektir. O zaman da bizim doktorumuz su içirmeyi önermişti ilk başta, meme-mama şeklinde gittiğimiz için. Kakasını yaptığında kabızsa mutlaka siz de dr unuza danışısın🌸