Minikalyam Kızlar meme artı mama olarak gidiyoruz bebeğimle 32 günlüğüz hipp combiotik kullanıyoruz memnunum bu sefer Sma almayı düşünüyorum kullanan varmı memnunmu ? Gaz falan yapmıyor değil mi
gzd65 Minikalyam ben de takviye olarak hipp combiotic kullanıyorum.cok pahalı olduğu icin farklı arayışım var sma için bazı postlarda kabızlık yaptığını okumuştum
MelekAras Minikalyam biz kullanıyoruz.Kabızlık yada gaz problemi yaşamadık.Ama ilk ay hipp kullanmştık ve bizde gaz yapmştı ondan sonra sma ya geçtim
Ceydakoruc Minikalyam hipp combiotic kullandım 1 paket sonra sma aldım kızım zorla içti ve 4-5 gün gaz sancısından uyku uyumadı kabız oldu acile gittik doktor bana sen bu çocuğa ne verdin böyle diye azarladı resmen beni lama vererek düzeldi bebeğim ve hipp combiotic e devam ediyorum 2 günde bir kaka yapıyor ve hiç gazı olmadı 5 aylığız bu arada
Tugce1634 Ben sma kullanıyorum 9 aydır.hiç sorun olmadı,memnunum.hipp ishal yapmıştı mesela.denemek lazım sanırım illa ki.