Ahsnmrt Arkadaşlar merhaba montesori yatak kullanan var mı kullanışlı mı acaba birden nerden aldınız bende almak istiyorum beşik küçük geliyor artık bebeğime
idilll_r Ahsnmrt canım bizde 2 aydın montesori kullanıyoruz çok memnunum alçak bebeğim kendi yatağa gidip kendi çıkabiliyor uyanıp düşecekmi derdi yok çilekten aldık bu arada
Deletedmom240 Ahsnmrt internette bir yerden yaptırdı eşim. Çok memnunuz biz. Kendisi inip çıkabiliyor, güvenli, görünüşü de hoşuna gitti galiba çabuk benimsedi yatağını. Normalde beşiği dışında bir yerde uyumazdı asla.