Esensn Çişli kakalı bezlerini takip et.Ben kaç tane ebe hemşire doktor değiştirdim. 800-900gr alan oğlum için “mama da mama ver,şu biberonu kullan” bilmem ne diyordu deliler.Valla insanı zıvanadan çıkartırlar.
Hatta birisi “sütün yaramıyor heralde,saat başı şu kadar mama ver ve 3 saatte bir emzir” dedi. Oğlum o zaman 45 günlük düşün 🤷🏻♀️ Sütü bıraksın derdinde miydi neydi bir daha yüzüne bakmadım direk çıktım odasından.
Sonra doktora gittim,ne maması yahu gerek yok mis gibi kilo almış demişti.Öyle böyle 20 aya geldim ben.