Anilinannesi canım gündüz 2saatte bir emzir ama akşam 10dan sonra 12de bir emzir sende uyu sonra gece saatini 3e kur 3te kalk emzir o uyanmasa bile alır zaten yat sonra tekrar 6da kalk tekrar bumu 3gğn tekrarla bebeğin bu rutine kendisi alışıyor artık saat kurma zaten gece apzını şapırtAdıyor acıkınca sende duyuyorsun yada hafif ağlar kalkar emzirirsin ben bu şekilde yaptım gece de bu şekilde çok güzel uyur dene bi kuzum birde ikindin4ile 8arasında pek uyutma bebeklerin derin uyku saati eğer o vakitte uyursa gece nöbettesin demektir 3gğn 4e kadar uyuya bildiği kadar uyusun ama saat 4okuca altını aç oyun oyna şakalaş emzir dayanamayıp uyumak isteyecek en fazla yarım saat 5bucuk gibi uyumasına izin ver sonra 8dede bi banyo yaptır masaj la da emzir çok güzel bi şekilde uyur 3gğnde bunu uyguladın mı inş bebeğin düzene girer eşinide sen yönlendir sana bebek aç emzir demesine izin verme 2saatte bir emmesi gerekiyor de sürekli saatini hesaplarken yarım saat sonra emecek de bunu duysun sen onu yönlendir 8de banyo yaptırı yatırırız güzel uyur şöyle böyle falan dedin mi eş dırdırı illetinden de kurtulunuyor ☺️🤣ya çok uzun yazdım ama ben herbirine bu ları uyguladım faydalı da olmak isterim inş yararı olacaktır denediğin zaman