[silindi] Kızlar dün öğlen hormonlu spiral taktırdım taktırdıktan sonra sancım oldu ve hala devam ediyor. Taktıranlar ilk 1 2 saat sancı oldu gecti diyorlardı öyle okumuştum Bi sorun mu var acaba başına gelen oldumu