NefesBilgem
Henüz çok küçük, gece beslenmesi gerekiyor. Ancak beslenmesi için uyanmasına gerek tok, mama veriyorsanız gece öğünlerini mama ile yapın, loş ışıkta kucağınıza alın ve besleyin. İnanın uyanmadan tüm biberonu içip bitirecektir. Sonra sakin sakin gazını çıkartıp tekrar yatırın. Bu süre zarfinda çok az konuşun, kısık sesle.. hayalet emzirme deniyor yanlış bilmiyorsam. Biz iki aylık olacağız, gece beslenmesini hala bu şekilde yapıyoruz:)
birinci ay kontrolünüzde doktorunuza danışın mutlaka gece beslenmesini. Belki gerek yok der, o saman uyandırmaSınız. Her bebeğin gelişimi ve ihtiyaçları farklı oluyor, en doğrusunu doktorunuz söyleyecektir🌸