Arkadaşlar sezeryan sonrası kanamanız ne kadar sürdü? Ben 1,5 hafta depend kullandım epey yoğundu. Sonra pıt diye kesildi. Orkid kullanıyorum artık ama çok az ve sulu gibi geliyor yani açık kırmızı renginde. Sizde durum nasıl? Normal mi bu? Kanamanın az olması kötü bir durum mu? Doğum yapalı bugün 14. Gün