Edaemralp Merhabalar kızlar oğlum yarın tam 6 aylık olacak. Mamada 2 numara mı kullanmalıyım? Ek gıdaya taşımları olarak başladık doktora götüremedim sağlık ocağındaki hemşireyle görüşüyorum sürekli ama 6. Aya geldiği için götürmem gerekir mi hastaneye?
Boncukgozveannesi Edaemralp ilk 6 ay her ay kontroller var ama virüs nedeniyle bizde gidemiyoruz doktorumuzla iletişim halindeyiz mamada 2 numaraya başlayabilirsiniz biz 5.ayı bitince başladık tadımları bitirdik püreler ve çorbalar veriyoruz