6 aylık kızım zaten hep uyku problemimiz vardı ama özellikle son 2 haftadır uykuya geçerken ağlıyor emziğini atıyor emziğini veriyorum susuyo gözleri gidiyo 1 dk sonra tekrar emziği atıp ağlıyor. Böyle böyle iyice sinirleniyor daha ağlamaya ve uykuya direnmeye başlıyor. Bu durum beni fazlasıyla yordu sinirlerim yıprandı artık uyutmak benim için kabus oldu neden böyle yapıyor beyaz gürültü açıyorum ona da sakinleşmiyor 🙄🙄🤦🏻♀️🤦🏻♀️