Kızım 2 buçuk aylık nrmalde 8-8.30 arası akşam uykusuna geçmiş oluyo ama iki gündür saat 7 de başlayan bı ağlama krizi var neden olduğu belli değil her ihtimali değerlendiriyorum ama ortada bı sebeb yok iki gündür ağlayarak uykuya daliyo resmen😔Benle aynı durumu yaşayan anneler var mı acaba sorun neden kaynaklı olabilir? 😢