Defnedilan34 aptamil progemin as kullanıyorum. İlk bir ay vanilya aroması kullandım. Sonra bir gün bitti. Aktara gidemedik sade verdi başta az içti sonra alıştı çok şükür. Sade içmesi daha iyi çünkü vanilya atoması doğal bir şey değil maalesef. Bazı anneler pekmez katıyor benim bebeğim onunla içmedi.