Nacizane tavsiyem alışma döneminde olduğu için hem pirinç unu hem muz hem irmik şeklinde beraber kullanmayın kabızlık yapma ihtimali çok yüksek. Mevsim meyvelerinden tattırabilirsiniz bence şeftali,kayısı sonra irmikle bunları karıştrabilirsiniz dilerseniz pekmez koyarsanız. Belki de bebeğiniz tatlılardan hoşlanmıyordur 🤔muhallebi gibi değilde sebze pürelerini de deneyebilirsiniz içine peynir altı suyuyla buharda pişirip ezerek. Doyunca zaten daha ağzını açmaz çok üstelemeyin üzülmeyinde zaten tadım ayı 2 yemek kaşığı kadar yese yine yeter☺️