Ummhnsmt Haftaya 3 ay olacak Doğum yapalı ben 15 gümde bir adet oluyorum bugün sabanda kahverengi akıntı geliyo normalmidir
BaharBebek34 Ummhnsmt Pek normal değil gibi. Doktorunuza gitmiş miydiniz doğum sonrası, 40dan sonra da? Gitmediyseniz bir danışın beta önlemlerinizi alıp gidin. Sağlıklı anne, sağlıklı bebiş demek😌🌸