Alllah yardımcınız olsun meyil izinleri yokmu eşlerinizin bence gidip araştırıp bakmaları en iyisi biz de vana geçen sene tayin gördük üç ev değişti eşim emlakçılara güvenmeyin birinin herseyi kaçak çıktı birinin başka problemi çıktı en son tokilerde zaar zor ev bulduk son zamanlara bırakmayın eşim üç gün sabah akşam gezdi ve gerçekten kiraalar çok pahalı hele merkezler ateş pahası bizim oturduğumuz yerlerde oldukça askeriye uzak ama eşlerinizin arabası varsa çok da dert etmeyin mesafeyi Rabbim kolaylık versin hayatımda en kötü geçirdiğim bi tayin dönemiydi