Belis-26 Arkadaşlar dıyarbakır a tayinim çıktı erganiye eşim sıhhıyeci olarak atandı eşi sıhhıyeci olan varmı nasıl görevrmi çıkıyolar nasıl oluyo biraz bilgi verirmisinz