Perşembe günü bebeğimi normal doğumla 39+5 doğurdum. Hiç bişeyi yoktu hastanede yattık emdi uyudu ertesi gün taburcu olurken kalp atım hızı yavaşladı deyip yanımdan aldılar. Kuvöze koydular. Doktor bir kere açıklama yaptı kanında enfeksiyon çıktı dedi antibiyotik verdik dedi😔 enfeksiyonla kalp atım hızının ne alakası var aramızda yeni doğan hemşiresi var mı 😔😔