Zeynep_1 Bugün doktor süt alerjisi oldugu için 6 aylık kızma aptamil alerji maması verdi. Kullanan varmi memnunmusunuz
Esrasya Zeynep_1 pregomin as mi verdi ? Prosyneo mu ? Benim bebeğim de alerjik pregominin tadı berbat diye prosyneo aldım