DenizAlpinAnnesi Oglumun alerji testinde toplam Ige si 21.5 cikmis bu ne demek ? Doktor hic bir aciklama yazmamis
Bksl DenizAlpinAnnesi Ige 21.5 çok yüksek bir değer değil , alerjisi var ama çok çok az bir değerde .
Srfrff DenizAlpinAnnesi bu aslında alerjisi var demek değil alerjik bir bünyesi var demek zaman zaman alerjileri olabilir demek benim hala 30ların üstünde çıkar değerim dönem dönem mevsimsel yada strese bağlı alerjilerim kabarıyo sonra geçio.
Deletedmom277 DenizAlpinAnnesi referans değerleri önemli ama çok yüksek değil bence. Kızımın 500’dü şu an 330 oranlarsanız içiniz rahatlar😀 Ama alerji böyle puff diye geçmez. Alerjik reaksiyon vermiyorsa bu sizin yaptığınız diyet ya da alerjenden uzak tutmanızla alakalıdır. zaman geçtikçe geçer
DenizAlpinAnnesi Bksl alerjik reaksiyonlari cok hafifledi atopik dermatiti düzeldi kakasi düzeldi internette yüksek positiv deger yaziyor sasirdim
DenizAlpinAnnesi Deletedmom277 diyet yapmayi doktor kontrolü altinda biraktim 1 aydir yapmiyorum hic bir reaksiyon göstermiyor .
DenizAlpinAnnesi Deletedmom277 yabanci dilde ama belki anlarsiniz degerlerden referans degeri tam olarak hangisi oluyor
Deletedmom277 DenizAlpinAnnesi anladığım kadarıyla Normberich Gesamt olan toplam ige demek ve referans aralığı 5’ten küçük olmalı zaten 5 ten yüksek çıktığı için koyu yazılmış 21 ama bence çok yüksek değere sahip değil dediğim gibi. yine doktorunuza sorarsınız tabi zamanla atlatır