Hanımlar bir sorum var size. Ben 21 Aralıkta sezaryenle doğum yaptım. Nisan ayında 1 hafta adet gördüm. Sonra bir daha olmadım ama afedersiniz her idrarımı yaptıktan sonra sildiğim peçeteye hafif kahverengi lekenme geliyor. Arada normal adet akıntısı gibi kan akıntım oluyor ama günde 1 kere bazen hiç olmuyor. Bu normal midir ? Kontrole gidemiyorum virüsten ve bebeğimden dolayı