Merhaba biz de bir gece uyandıramayınca epey panik olmuştuk. Hemşiremizi aradık üstünü tamamen soy, vücut ısısı düşecek ve uyanıp emecek dedi. Biz biraz fazla sardığımız için kendini anne karnında hissetmeye devam etmiş ve uyanamamış. Soyduğumuz gibi uyandı ve emmişti.