Azerikizi Kizlar oglum 2 ay 15 gunluk uyanik oldugu zamanlar surekli ama surekli gizlerimin icne bkarrr. Harta etrafda baska insanlar oldukta bile bana bakar kimseyle goz temasi kirmaz benim disimda. Bu normalmi? Bebegi boyle olanlar oldumu? Neden boyle acaba?
Azerikizi Sueda2929 aynenn oyle etrafda baska huc bisey dikkatini cekemiyo babasi bile. Neden acaba neyin belirtisi bu? Arasdirdunizmi?
Azerikizi Sueda2929 banada hem cok hos hemde cok qarip geliyo bazen o yuzden sordum❤️ Cook tesekurler yanitiniz icin. Birde bebeginiz 9 nisan dogumlumu?
PoyrazA jap Gayette yapabilir benim bebegim cingiraklarini dikkatini ceken seylerin takibini yavasda olsa yapiyor. Bence cogu bebek yapiyordur nesne takibi. Renkli seyler artik dikkatlerini cekiyor artik cunku. Oyun halisinda bile cok keyifleniyor.
sedaykn jap 1 aylık bebek bile yapıyor 2,5 aylık nasıl yapamaz. Biz siyah beyaz kartlarla çalışıyorduk hep 1 aylıkken
jap Sueda2929 gözü kayıyodu kızımın 2 ay 14 günlükken göz doktoruna gittik profosore. Muayene ederken nesne takibi yaptırmak istedi ayını sordu söylediğimde daha çok küçük nesne takibi yapamaz dedi yapamıyoduda. Sizinki 2 aylıkken yapıyoduysa helal olsun. İşte bu alaka👍
Mihribaliyarr Benim oğlum da öyle beni incelerdi dakikalarca, tanımaya başladığı için yüzünüzü olabilir evham yapmayın bence. 7.5 aylık şu an hatta dün akşam kucağımda bile durup durup bana bakıyordu inceliyordu elleriyle aklıma ilk zamanlar geldi♥️
BirBabaHindi jap sadece bı doktor böyle dedi diye hiç araştırmadan etmeden 2,5 aylık bebek takip yapamaz demek yanlış, sağlık sorunu yoksa yapar, oğlum 2ay 1 günlük yaklaşık iki haftadır parmak siklatnami ve cingiragibin sesini gözleriyle takip ediyor
sedaykn jap Doktorumuz yaptırıyordu bize ama kartları gözleriyle takip ediyordu hatta 1. Ayın sonunda başını sağa sola çevirmeye başladı boyun egzersizlerine başladık.
ArasBulutum Kesinlikle nesne takibi yapabiliyor benim bebeğim henüz bir aylık iken yan tarafa dönüyordu. Göz testinde de nesne takibi yaptırıldı