Kubraalimuhsin Kızlar aramızda eşi balıkesirde astsubaylık eğitimi görecek olan var mı yada balıkesirde altıeylülü bilen nasıl yaşamak için
Fatmaa10 Merhaba benim eşim uzman çavuş şuan uşaktayız ben Balıkesir liyim ilçede oturuyom Balıkesir çok güzeldir büyükşehir olduğundan her açıdan çok rahattır
Fatmaa10 Çarşısı çok güzel milli kuvvetler diye geçer 2 tane avm var biri daha yeni yapıldı 2 sene falan olmuştur
MervEgehan Ben kendim ığdırda yaşıyorum ama balıkesirliyim gayet güzel. Sadece altıeylülde kiralar biraz fazladır